Skoldag Misslyckad

Jag testade att gå till skolan idag efter att ha varit hemma i 3 1/2 vecka, jag får nu inte gå dit något mer för resten av veckan. Jag klarar inte av det här längre, få slut på mitt lidande.

Ja.. Vad ska jag säga? Jag har mordiska tankar om en person, saknar min klass redan, dör inombords.
Jag blev kram-attackerad det första jag än blev på skolan, av alla som verkar ha saknat mig.
Felicia, Maru, Nea, Lovisa, Julia 01, Julia 02 mm.
Älskar er ;-;
Jag hade en sån positiv dag och sen blev det värre, min kroppstemperatur höjdes från 36,5 - 37,3 och nu.. och nu vill jag bara lägga mig någonstans och lika gärna bara strunta i mitt liv
Det var kul fram tills den stunden då jag var tvungen att gå lite tidigare (ungefär 10-15min) för jag orkade bara inte mer, ont i huvudet, dör, döda mig
Jag behöver en andra säsong av Grey's Anantomy och Supernatural. Om jag ändå ska vara hemma resten av veckan så..
 
Nu tillbaka till att ligga död under en flit och äta upp Ballerina kakorna, den här nya mjölkchoklad smaken, den var god, men orginalet är fortfarande mkt bättre
Jag vill ha sötsaker! Nyah!
På tal om mat så har jag tydligen beställt ett kostillskott bestående av gröna bönor, så jag läste lite om det och tydligen ska det vara bra för viktminskning? o.õ
Jag förstår inte hur det blev så att jag beställde det men aja, tänkte dela på den med Nea i så fall *^*
Luffles yew Nea xD

så.. tillbaka till att vara uttråkad, jag insåg att min läppglans samling består mest av baby rosa läppglans
Nu, tillbaka till kakor och Higurashi på GoodAnime.net
Bai <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: