DU SKA INTE TRO DET BLIR SOMMAR ♡

Jag känner mig jätte stressad just nu, jag vet inte vad jag ska göra så det slutar med att jag inte gör något alls. För att inte dö i stress gör jag annat som gör mig mer och mer besviken på mig själv, så det är som en ond cirkel.
Som mitt hår, min hud och min kropp // The Usual Complex
 
Idag fick vi reda på våra betyg i Matte och Engelska
Jag fick E i matte, hade jag tagit tre poäng till hade jag nått upp till i alla fall ett D, så det suger.
I Engelska fick jag ett C, och jag är jätte besviken på mig själv bara för att jag fick ett A i 9:An, men engelska läraren sa att jag kunde jobba upp det nästa år i ENG6 kursen.
 
Dagens outfit~
 
 
Vit T-Shirt med tryck på - H&M Barnavdelningen /Köpt för 2 år sen (Nästan oversized dock)
Svart Kjol - H&M
Svarta Over-Knee Strumpor - H&M
Beiga Boots - Skopunkten

Imorgon ska jag gå och klippa mig.. Vet inte riktigt om jag ser fram emot det eller inte, för att jag inte vet hur mycket Erika kommer att ta av mitt hår. Jag hoppas att det inte är för mycket men jag vill ändå få bort det slitna.
Men jag vill inte börja om från början igen.. Efter klippningen imorgon ska jag ta en tur ner till hobbyboden och köpa en liten flaska med Pitch Black hårfärgning, eftersom att jag ska färga min hårförlängning, som är blond, svart till Göteborg resan som är om endasten och en halv dag, om ens det.
 
Jag här längtat så otroligt mycket till det här resan, men jag önskar att jag hade mer pengar, det finns så många affärer som jag vill gå på, som SF Bokhandeln, Pinkroom och en och en annan klädbutik.
Jag har faktiskt ett sinne för mode, men jag är för lat och för fattig för att visa det ♥
 
MEN DET ÄR SNART SOMMAR OCH DÅ BEHÖVER JAG INTE BETALA BUSSKORTET VARJE MÅNAD, SÅ UNDER SOMMAREN SPARAR JAG UNGEFÄR 800KR :D
 
Luv Ya ♡


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: