Naturen! ♡

Dagen idag har mest gått åt till att jag och mina små vänner skulle försöka att filma till vårt projekt i skolan, men det gick ju då inte så hella good. Men jag har i alla fall sjukt mycket bloopers ♡
Förutom det så har jag sprungit runt lite här och där och fotat blommor och träd.
Jag svär på att jag någon dag kommer att jobba som fotograf, typ natur fotograf, för att jag bara älskar att fota naturen och det blir ännu roligare när man har en Canon EOS 1100D vid sin sida. Den är dock lånad från skolan, men en dag kommer jag att köpa en för mig själv. Då kan jag fota på konvent, naturen och lite annat.
 
 

Jag fick även reda på idag att jag ska själv åka ner till NärCon, eftersom att den person som jag egentligen tänkts att åka med ska få skjuts dit av sina föräldrar, med betoning på föräldrar. Det kändes ju bra, otroligt bra, skulle kunna kasta mig in i väggen för att det känns så otroligt bra, med en liten gnutta sarkasm där.
Jag ska nog inte säga så mycket om det, för att jag inte vill skapa en stor diskussion det här :T
Ha en bra kväll ♡
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: