Jag Får Panik!

Jag kan verkligen inte ta det lungt när jag ska gå ut ur ett mörkt rum, utan jag måste springa så snabbt jag kan ut ur rummet. Jag får som en panik attack /).(\ och det är jätte jobbigt ;-;
Någon annan som har samma "jag är rädd för mörka rum"-problem som jag? -w-

Så idag fick jag reda på att NärCon Vinter 2014 släppte sina biljetter igår.
WHOOOO!
Bara det att mamma måste hjälpa mig att beställa biljetten ._.
och jag vet inte om jag ska ta sovsal, jag antar det..
Man måste ju ha någonstans att sova -w-
 
Eftersom att nästan alla jag känner (som gillar det jag gillar etc.) ska på NärCon så det ska väll bli kul, och man får träffa saknade vänner från förra konventet. Sen har vi ju bara mitt lilla problem med pengar och halv klara cosplays.
I Linköping kan jag inte ta ut pengar från automaten cuz dom tar inte mitt kort och jag hatar att bära runt på kontanter löst i fickan, och så hemma har jag halv klara cosplay's och jag har varken råd med att köpa en kostym eller köpa material till att göra den...
 
Livet är tufft..
Och den här dumma sidan låter mig inte logga in ;-;
http://kippu.narcon.se/

Och sen idag fick jag ett meddelande från YouTube att min video har stridit mot upphovsrätten, så jag fick min andra strike idag, en till och mitt konto ryker. Och det vill jag ju inte, så jag kommer senare när jag har skapat mitt extra back-up konto att länka den här, på min facebook, på min deviantart, på min YouTube och såklart min Instagram ^w^
 
Baiiiiii~ ♡
 

Fina ben :3

2013-11-26 | 21:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: