Uhm...Jag var...uhm.. UPPTAGEN!

Eller inte.
Men tjena, den saken som sa att hon skulle blogg oftare har inte gjort det, hehehe..
*ahem*
Så mycket saker har hänt den senaste månaden, men det orkar jag inte berätta om xD
Jo, men det var ju avslutning på skolan för två dagar sen, men ingen ville gå hem förrän Claes, vår typ IT administratör eller vad man nu ska säga, sa att vi måste gå hem för skolan stänger 12.
Jaha..
Och så på något fint magiskt sätt träffade jag min lärare Jenny inne på MakeUp Store i stan >.>
Inte alls awkward nej..
Fick en ny mascara köpt i alla fall.. glittrig.. tjoo!
 

Idag var den dagen då jag nästan fick vara hemma själv, tjohoo! Ge mig överlevnads priset! Gick till spaderdam med Alicia och köpte Pizza istället för att för en gångs skull försöka laga något själv.
 
För vi var ju så sjukt sociala också >w>
eller inte.
 

Här har ni även en ny AMV som jag tror att alla redan har sett redan men här är den igen + en annan video~
 
en färg projects video från mitt konto CrystalSaris
 
Kay bye~ c:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: