JAG LEVER!

Tell me that it's gonna be okay 
Tell me that You'll help me find my way 
Tell me You can see the light of dawn is breaking 
Tell me that it's gonna be alright 
Tell me that You'll help me fight this fight 
Tell me that You won't leave me alone in this

'Cause I need, I need a hand to hold 
To hold me from the edge
The edge I'm sliding over slow 
'Cause I need, I need Your hand to hold 
To hold me from the edge 
The edge I'm sliding past 
Hold on to me
 
"Hold" - Performed by Superchick

Jag är så sjukt trött på att bara sitta hemma och göra ingenting, och det faktum att jag inte ens får gå ut gör det inte bättre.
Jag har redan fått näsblod tre gånger för att jag säkert inte får i mig det jag dagligen måste få i mig bara för att jag kan inte äta. Det gör as ont i halsen och jag vill bara spy, det känns som att kanten på en bit rostbröd ska riva upp hela halsen inifrån.
Jag vill inte vara sjuk längre ;-;
Jag vill till skolan, Jag vill till simningen, Jag vill gå ut på promenad, jag vill träffa mina vänner... Jag vill mörda den person som gav mig det här -.-
Jag har en ganska bra vision om vem det var och vart denna person befinner sig och kommer befinna -u-
Om ni inte visste det redan så har jag blivit väldigt sjuk, jag har fått Körtelfeber.
 

Körtelfeberinfektiös mononukleosmononukleos eller kyssjuka, är en infektionssjukdom vars främsta symptom är halsont, hög feber och svullna lymfkörtlar i hals, armhålor och ljumskar. Sjukdomen orsakas av Epstein-Barrvirus (EBV), även kallat humant herpesvirus 4, som sprids mellan människor genom direktkontakt, främst via saliv. Sjukdomen är oftast ofarlig och infektionen brukar läka ut själv. Inkubationstiden är 4–6 veckor. Sjukdomen brukar vara i två till tre veckor, ibland upp mot en månad. Trötthet en längre tid efteråt är vanligt, ibland i flera månader.

Det finns inget vaccin mot sjukdomen. Efter infektion utvecklas en immunitet som gör att man är skyddad mot ytterligare insjuknande. Dock finns information som tyder på att det orsakande viruset som är ett herpesvirus kan finns kvar latent i kroppen och att sjukdomen åter kan bryta ut om personen fått nedsatt immunförsvar.
( Text från: http://sv.wikipedia.org/wiki/K%C3%B6rtelfeber )

Jag lämnar kvar länkarna på dom svårare orden som jag själv inte vet vad dom betyder xD
Jag vill bara att den ska läka så fort som möjligt, det kommer att ta ett tag dock.. Mamma hade tydligen hört av en av simmarnas mammor att en dag med feber under sjukdomens gång motsvarar en vecka utan träning och jag är redan uppe i 14 dagar ;-;
Jag kommer inte att klara 14 veckor utan mitt liv ;-;

Jag längtar till imorgon, för Nea hade bestämt sig för att komma hit och hälsa på ;-;
Det känns bra att ha ens bästa vän hos en igen efter nästan två veckor utan henne.
Det är inte bara hon jag saknar, jag saknar hela min klass och hela simlaget. Så fort det här är över vill jag typ aldrig vara sjuk igen -u-
Och bitch slap'a den där j*veln -u-


Btw. Är det någon som lyssnar på Backstreet Boys?
Jag har spam lyssnat på deras låtar i några dagar nu, men bara de lungnare låtarna. Dom låtarna lugnar ner mig på något kostigt sätt. BSB är min barndom -u- älskar dom för alltid <3

OH! Jag ska strax lägga upp min nya mini AMV på YouTube och jag tänkte posta alla videor jag har lagt upp den här veckan här på bloggen c:

See Ya Soon Beautifuls <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: