HATAR DETTA LIV

Jag har fått nog av att vara här inne, och att mamma blir arg på en för att man hatar livet gör det inte bättre
Jag har snart ihjäl någon i det här förbannade huset ._:
Nej, men close enough.

Min "Hair Obsession" är nu tillbaka efter att ha fått vila i några dagar nu efter att min frisör klippte av mig håret.
Så just nu letar jag efter YouTube videor, vitaminer att beställa eller att köpa från Apoteket
Och jag ska köra på ett tips som jag fick lära mig av maybabytumbler , när man ska till skolan att man ska blöta håret på morgonen, applicera leave-in-balsam och sedan sätta upp håret på ett sätt då håret inte blir skadat riktigt, en fläta är det bästa alternativet då. Och man ska hålla på med den metoden i ungefär tre månader, det ska stärka håret och hjälpa det att bli hälsosammare/friskare antar jag. Jag hatar att översätta ordet "Healthy"
 
Jag är så obsessed av det här ämnet att jag var tvungen att göra en video med videor jag litar på på YouTube
http://www.youtube.com/playlist?list=PLJrX97WjtSMbwel6PLS2-dzwfFNR3YI1O

Jag är så uttråkad xD jag tror jag dör
Rädda mig från detta helvete
och btw~
Eftersom att jag var så uttråkad så lyckades jag göra en vlog, Engelsk den här gången
Lite snabbt om min rymning tidigare idag.
Jag ska tillbaka till att dö inombords och försöka komma på något nytt att prata om i min nästa vlogg
NaiNai~


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: