Som Första Dagen

Hejsan!
 
Idag har jag utmanat sjukdommen och gått till skolan, bara för halva dagen dock.
Så for man kommer till skolan och ser alla människor man saknat så sjukt mycket blir man först överlycklig, och sen kan det bli lite för mycket.
Det är absolut inte kompisarna som är för mycket, det är själva ljuden runt om alla korridorer på både våning 3 och 4, så efter lunch klarade jag inte av mer. Mitt sinne bara orkade inte mer idag. Jag ska bara gå "halvtid" till skolan nu i början för att inte överanstränga mig det första jag än gör -w-
Innan jag gick och innan lunchen så tog vi äntligen vårt klassfoto och individuella foto, och jag älskar verkligen hur den bilden såg ut >w<
Sen efter skolan var jag tvungen att ta lite bilder själv på vägen hem, solen sken och det betyder perfekta utomhusbilder
"White Rabbit" by Egypt Central är min nörd låt just nu, jag älskar den så sjukt mycket. Texten påminner mig om svek, mystik och på något konstigt sett mina Gory Anime serier.
Den är bara så sjukt bra xD
Tack vare denna awesome Deadman Wonderland AMV så blev jag kär i denna underbara låt
 
Om ni vill se denna serie så finns den på dubbedepisodes.ws
det finns tyvärr bara engelsk dub på avsnitten
men serien är så sjukt bra och passar perfekt mystik, sci-fi anime serier
det finns en plot på vänstra sidan av webbsidan för jag är för lat för att skriva en kort sammanfattning  xD
 
See ya soon~!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: