Sociala Jävlar

Nu är det lov cx
Tjohooooo~
Så nu har vi gamla vänner på besök
Famljen Feltzing
Som då består av Sara, Rasmus, Smilla och lilla Folke.
 
Jag och Rasmus har tittat på kattungar som failar as hårt. De ska hoppa från ett ställe till det andra och failar cx Så sjukt kul att titta på. Jag hittade nyss en video på 20 minuter (länken längst ner)
 
http://www.youtube.com/watch?v=0H6bXfOUv_0
http://www.youtube.com/watch?v=MVKEnSPaqrg
 
Asså jag dör cx
Vi är ju så extremt sociala också

Så lovet har börjat, jag har ingenting alls att göra och alla verkar vara upptagna.
Det var simtävling i helgen och jag simmade för första gången på 10 veckor. Det kändes både fantastiskt och as jobbigt xD men man märkte hur mycket man saknade det och att man behövde köpa schampo och balsam cx
så jag tänkte åka till ÖoB men har inte kommit så långt cx

"I don't want your sugar and spice, sugar and spice
I don't want your sugar and spice, sugar and spice

Sometimes I say really dumb things
'Cause it's hard to talk and at the same time think
At the same time, I feel like I should have that down,
I should've figured out the conversation by now
There's a lot of time wasted hating the way I act,
Social skills I'm not sure I have
The list of what's wrong runs way too long
And I had no idea 'til you came along"
 

Icon For Hire - "Sugar & Spice"
Jag vet inte vad jag ska skriva mer för tillfället.
 
Uhm.. Jo, jag beställde äntligen min Asuna peruk och enligt express delivery saken så ska den komma någon gång under den här veckan. NYAAAAHHH
Jag längtar efter den redan >w<
http://www.lightinthebox.com/sv/svard-konst-pa-natet-asuna-yuuki-cosplay-peruk_p431664.html

Nu tänkte jag förvinna in till stan, eller snart i alla fall, för jag hade ingenting mer att säga.
 
Syns senare~


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: