Orkar Inte Skriva, Trött, Dör, Meh

Helluuuuuuuuus!
Min lathet tar kål på mig.
Jag insåg just att jag har en Engelska uppgift att göra till imorgon, hittade instruktionerna IDAG.
men jag är nästan klar ändå så jag klarar mig nog xD
 
liten förhandsvisning ur texten:

"I tried to go on like I never knew you” and “I don’t mean to drag it on, but I can’t seem to let you go”– I still try not to think of him too much and try to move on as he never existed in my life, even though it’s really hard to forget every wonderful little thing he did.
I just can’t seem to move on; he took a piece of my heart when he left.


JAG E KLA-AR, JAG E KLA-AR! ERMAHGERT, så mycket text xD
blev fler än bara 10 meningar i alla fall

Men så... vad har hänt idag? Jo, jag har tagit mig till skolan igen! Yay! Och överlevde den 1 1/2 timmes skoldagen.
Det första som än händer när man kommer till skolan är att man får reda på att Felicia ska flytta hem igen, när man typ nyss blivit mycket bättre vän medna ;-;
Fuuuuu

Och jag fick även höra igen att jag och nea är som systrar, likadana, tvilligar, jag vet inte ens
Vi är bara tydligen sjukt lika i vårt beteende x3

Jag är bara så trött just nu, orkar inte skriva mer än vad jag har gjort hittills xD

Anywhore, här har ni 2 preview screenshots från min nya AMV som jag endast har redigerat 31 sekunder på hittills:

 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: