NER FALLER SNÖN

Yusha. Nu kommer snön, och snart är det jul
 
Snart, snart, snart.
 
Kallt är det i alla fall och för att inte frysa händerna av mig när jag skulle till bussen så fick jag hålla busskortet i munnen
 
Jag fick någon cp ryck och kände att jag måste skriva något, men jag har ju inget att skriva om..
Ja, skolan var kul idag, kort och innefattade lunch, så jag är glad
Jag lyckades göra klart mitt arbete om Landsting, Nationella, Internationella och Globala saker som blev 6 sidor långt i mitt skrivhäfte.
 
Uhm.. Efter skolan så drog Nea med mig till stan för att handla lite hårfärg åt henne, och vi fastnade lite i Hobbyboden. Jag älskar den tidsperioden då affärer säljer grejer för Halloween.
Jag bara älskar hösten, med sina fina varma men så kalla färger, och Halloween, så underbart och rysande
Jag önskar att Sverige hade en tradition att gå ut på "Trick or Treat" som USA gör. Vi kanske har det men det är ingen i mitt område eller som jag känner som gör det. Så tråkigt >w<
 
Sååå.. Jag hade ingenting mer att säga
Godnatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: