Morgonen Hatar Mig

Vaknade nyss och dagen verkar redan vilja slå mig i ansiktet.
 
Det Snöar! Det Snöar! Det betyder att vintern kommer, och det betyder att det är kallt, jag gillar inte kallt.
 
Anywhore
Jag ser inte riktigt fram emot dagen idag, men den måste genomföras och sen kan man fly till karamell lagret.
Hela lektionen igår satt jag och tänkte på godis bara för att och jag orkade verkligen inte jobba, vilket då ledde till min vakra Instagram uppdatering
Och som ni ser på bilden så har jag nyss börjat lyssna på Krewella, de gör awesome dubstep liknande låtar
Jag är såklart redan kär i låten "Play Hard"
 
Nähä, då ska jag dra mig till köket och äta frukost och sedan försöka fixa mig, även om vi bara går till 12-13 idag så kanske man vill gå på stan sen, och jag kan inte gå någonstant om jag inte är nöjd över mitt utseende
 
See ya soon~!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: