LE SVART HÅR!

YESH! BORT MED DET FULA ORANGA HÅRET!
FINALLY! 
Synd bara att håret är rätt så skadat nu iaf, även om det var en toning
Nu ska jag inte färga håret någon mer på ett tag så jag valde en färg som jag passar och känner mig trygg i
Det ska vara mörkbrunt men det blev svart på mitt lilla skadade huvud

Jag hittade den här HDR inställningen på kameran på mobilen, så nu blir mina bilder i högre kvalité, eftersom att den här iPhone 4 mobilens kamera kvalité suger jämfört med min 4S som jag hade ner i yoghurt för några veckor sen. Jag längar efter denna där 5:an
 
En annan bra sak som hänt idag är att jag insåg att min YouTube kanal har nått 200 subscribers!
WOOHOOOO! YUSH! Jag ska ladda upp en AMV senare så fort jag inte är för lat för att börja arbeta -w-
Men i alla fall, jag har några teckningar jag vill arbeta med och jag önskar att jag hade haft mitt SchoolSoft in log. För jag skulle gärna vilja se vad det är jag missar i skolan =w=
 
Nyah! Bye så länge


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: