Icon For Hire Nya Skiva

YUSHA!
Jag vet att jag säkert nämt det här för alla jag känner redan, men mitt favort band Icon For Hire har nu släpt sitt nya album (egentligen för 5 dagar sen) och jag är döds kär i låten "Cynics & Critics"
 
Skivan finns inte på Spotify än så antingen skaffar man det genom att köpa skivan i iTunes eller helt enkelt vänta, jag orkade såklart inte vänta cx
Jag vill så gärna ha en band tröja ;-; men mamma bara "Neeeeeeeej, det måste vara sk*t dyrt"
Så ja... man kan ju alltid önska sig det i julklapp
 
Det var mest det jag tänkte säga
 
Icon For Hire är ett Alternative-Rock band från Decatur, Illinois. De bildades år 2007 och för tillfället består bandet av Ariel (sångare), Shawn Jump på gitarr, Josh Kincheloe på bas och Adam Kronshagen på trummor.
(kan inte stava, jag vet)
Icon For Hire har stöttat(idek) band som Red och Skillet. 
Deras första album, "Scripted", släpptes år 2011 och finns att köpa i iTunes och gratis i Spotify
Tidigare när jag rotade igenom band medlemarnas bakgrunder stod det någonstans att Ariel tydligen ska vara ifrån Sverige. AHMAHGAWD cx
 
Så jag är klar här :3
Imorgon är det matte prov~ och jag kommer att dö~ :3
Natti allihopa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: