Fancy Mobil

Idag kom mina vackra iPhone klistermärken, så jag har nu en så sjukt fancy mobil. Jag satte bara hemknapp klistermärket lite snett -w-
Glitter rämsorna är köpta från eBay.com för ungefär 10 kr, klistermärkerna går både till iPhone 4 och 4S
Mobilen är inte den enda som får ha fint blingbling på sig. Jag hade idag på mig mitt halsband jag fick av min mamma för ett tag sen. Mamma nämde att jag och Alicia aldrig har på oss de här halsbanden så jag letade upp halsbandet igår kväll och satte på mig det.
Så jag har känt mig decent fin idag, tills den där påminnelsen om jag kommer vara ensam för alltid kom tillbaka. Jag menar, ett litet skämt om att ingen vill ha mig eller etc. triggar igång mina depressiva tankar om att jag för alltid kommer vara ensam och inte hitta någon
Jag kan bara inte kotrollera det, det bara kommer naturligt och min entusiastiska energi försvinner.
Ångest. Nej, bara nej, gör inte sådana skämt >w> nyah!
 
Att man har sån extrem mensvärk gör allt mycket bättre. Ja, man får ju i alla fall choklad av människor.

En grej som hände i helgen glömde jag nog nämna tidigare, jag kommer inte ihåg, men jag var på ett konvent meetup inne i stan, lyckades få med mig halvsjuka Nea och vi lyckades träffa människor som hon kände som jag fick lära känna. En flicka vid namn Tess tog en massa bilder från vårt lilla meetup. Jag tror att den här länken fungerar, men alla som läser denna blogg har väll facebook. Det borde fungera utan facebook också .3.
 
Jag tog även egna bilder, men jag är för lat för att ladda upp dom.

En liten varning mina vackra kattungar, min hairobsession är tillbaka, VÄRRE ÄN NÅGONSIN *dubbeltumme upp*
och min cosplay lista blev raderad när jag bytte tillbaka till min vita iPhone 4, så jag måste skriva om den samtidigt som jag lägger till nya hela tiden. Det är jobbigt med en watch lista på 190 saker på eBay
På tal om cosplay har jag och Nea kommit fram till att vi ska cosplay'a Hitachiin tvillingarna från Ouran High School Host Club, 
Vi har även bestämt vem som ska vara vem, bara för att Nea kommer ihåg namnet Kaoru bäst så får jag vara Kaoru. Det påminner mig om mitt Ouran character test då mitt svar faktiskt blev Kaoru -w- 
Det är flera människor som har nämt hur lika vi är, som tvilling systrar, vi är för mycket med varandra, jag vet, men hon är typ den enda riktiga bästa vännen jag haft och hon gör mig så glad bara att vara där.
Såklart är de få vänner (uhm... bara Sophie xD) jag har i STHLM också mina bästa vänner någonsin, men jag tror inte att någon har lyckats göra mig så glad som jag är idag, förutom den där lilla saken jag hittade i en källare -w-
Jag ska tillbaka till att dö med menskudde på magen och förhoppningsvis inte spy -w-
Natti~


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: