19 PLATS!!!

Ligger på 19:e plats i skolans rakning! myah.
Det är enligt mig helt otroligt eftersom att jag låg så långt efter, ligger fortfarande efter i matte och halvt efter i Engelska eftersom att jag typ inte har någon aning om vad vi gör.. -u-
Svenska, vad är svenska? har inte varit på en enda svenska lektion det här läsåret.

Så när man inte var i skolan idag har man varit hemma och viljat strypa sig själv.
Nej men, man känner sig ensam och vill bara inte vara här längre
Jag fick i alla fall lite ensam tid till att försöka vara duktig och baka lite, och drukigt mer vatten än jag ätit saker idag
Vet inte om jag ska vara nöjd över dessa saker eller inte, när mamma gör dom brukar dom bli så mycket bättre -w-
Ja, men Alicia sa att hon gillade dom i alla fall
 
Jag fick också nått cp ryck idag och började göra en ansikts mask och en hårmask med ägg, jag skulle bara göra en ansikts mask som består av citron saft och ägg vita, när den var klar insåg jag att det finns en hårmask som innehåller en eller två ägg gulor, så jag gjorde såklart en Egg Yolk hårmask också, kan ju inte slösa på de underbara äggen som är underbart bra för ens hår och akne ärr (som jag har)
 
Så ansiktsmasken består endast av en egg vita och en halv tesked citron saft. Den här ansiktsmasken gör huden väldigt torr så se till att använda en olje fri ansikts lotion efter att du använt denna ansikts mask på ansiktet.
Masken ska sitta orörd på ens ansikte i 30 minuter och sedan sköljas av med varmt vatten, undvik ögon, snälla, det gör ont så in i h*lvete att få citron i ögonen
 
Hårmasken består då av
-En eller två ägg gulor
-En matsket Oliv Olja
-En halv liter vatten

1). Rör dina ingredienser tills allt blandats ihop till en gul-liknande vätska.
2). Häll blandningen i en kastrull och sätt på spisen för att värma upp vätskan, den ska inte koka!
3). När det är varmt, stänga av spisen och häll din blandningen i en plastbehållare
4). Efter dusch, applicera blandningen till botten av ditt hår!
5). Låt det sitta och torka i håret.
 
Så den här hårmasken ska göras en gång i veckan, inte mer. Håret kan bli smutsigt direkt etc. om man gör den för ofta. Så jag ska göra den här hårmasken en gång i veckan och ta Biotin 1000mcg varje dag
Jag ska beställa en Biotin på antingen 5000 eller 10'000 mcg, jag har sett människor som fått resultat i sitt hår och sina naglar med hjälp av Biotin. Jag har varit duktig och gjort min research på Biotin.
Det finns ett antal biverkningar som till mesta dels inte kommer att påverka mig, men en av gör det.
Utbrott av Akne
Om man är som jag och lätt får orenheter i hyn så ska man tydligen ta vitamin B5, vilket är Pantotensyra, samtidigt som man tar vitamin B7 (Biotin) för att motverka effekerna. Man ska såklart ha en bra diet och ta hand om sin hy samtidigt
Och med det så har jag även hittat en produkt som finns på http://store.acne.org/ 
Jag kollar igenom tusentals videor varje dag om hur man kan få håret att växa snabbare, bli av med finnar, gå ner i vikt
Så igår kväll hittade jag den här videon om en tjej som berättar om sin hemska akne historia och det är här ifrån jag har hittat dessa fantastiska produkter som jag själv vill testa
http://www.youtube.com/watch?v=l7oUjKsGHA4
Jag har alla mina video klipp jag går igenom dagligen i en lista, jag har inte favorit markerat alla videor, men jag har deras tankar i bakhuvudet
http://www.youtube.com/playlist?list=PLE_hyWsP7FL7ad60OWXlMPmOtFLm4C13d
 
Jag vill bara så gärna beställa mina Biotin och Pantotensyra tabletter så jag kan börja mitt lilla hår project och kolla resultat om en månad
Beställer jag mina Biotin 1000mcg imorgon innan 5 får jag dom i övermorgon /)u(\
 
Jag känner mig som en fuken expert på det här snart xD
Anywhore, jag ska ha lite kul med mitt Vegas 7, ny AMV på gång, och sen dra till sängs och ta mig upp till skolan imorgon. 10:30 till 12:00, jag gillar Torsdagar och Fredagar -w- Just nu i alla fall
 
Anywhore, ha det bra <3
 
 

http://amzn.to/QFTo2k
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: