Tröst-Macka på Subway ♡

Hallow~
Idag fick jag reda på betygskriteringarna för bild och ja... det var ju inte sådär bra som trodde att man skulle ha fått.
Man ska väll inte klaga så mycket eftersom att jag vet att gymnasiet är hårdare än 9:an, och vi har inte gjort sådär super mycket när det gäller praktiken.. Men man hade förhoppningar som sedan krossades.
Både jag och Nea blev missnöjda över våra resultat hitills, vilket ledde till en liten tur på stan.
Jag hittade som vanligt ingenting jag hade råd med för tillfället men grejerna finns förhoppningsvis kvar till nästa månad >_>
Men eftersom att vi inte hittade något intressant och flickan dog av hunger cuz hon åt ingen lunch idag ledde det till tröst-mackor på subway
Chicken Terriyaki (eller hur det nu stavas) tog flickan och jag kör då på min klassiska macka
Ost och Parmesan Bröd 30cm, Kyckling bröst och vanlig extra ost, värmd, Sallad, tomat och gurka, currydressing.
SÅ UNDERBAR ;w; eller så är det bara jag som är konstig och gillar mackor som inga andra gillar, typ Nea cx
 
Så vi bara satt där, pratade lite om problem med livet, njöt av mackor och oberverade världen omkring.
Det här kommer att låta elakt, men det är otroligt underhållande att se när en människa springer så utta helvete och ändå missar bussen, eller när en människa man känner går förbi, eller när någon snubblar på ett fantastiskt sätt som bara få människor (som jag) kan göra.
Vi satt förmodligen där från 14:00 - 15:50 då Nea bestämde att det var dags för henne att börja gå hem, för att hennes mobil bara hade 12% batteri kvar när vi var klara.
Jag var själv tvungen att vänta i 20 minuter på min buss som skulle ta mig till frösön, så för att underhålla mig själv vandrade jag in till butiken Life inne på Mittpunkten (deras hemsida: http://www.lifebutiken.se/life/pages/butiker/ )
och jag frågade henne som jobbade där om det kanske fanns något som kunde hjälpa mot akne. Det fanns en men den var över 260 kr, jag kommer inte ihåg vad den heter, men den var för dyr enligt mig.
Så det ända jag köpte var Silica som en vän rekomenderat tidigare innan mitt hår började hata mig.
Men jag tänkte börja ta Silica istället för apotekets Hår, Hud och Naglar för att se om det kanske är bättre
Silica innehöll större.. uhm.. amount, vad är det på svenska? antal kanske.. större antal Biotin och Zink som är bra för håret.
Och påtal om hår noja så vill jag beställa två nya Shampo och Balsam märken
TRESemmés Anti-Breakage eller Split End Repair och Mane 'n Tail.
http://www.lyko.se/mane-n-tail
http://www.lyko.se/tresemme/tresemm-protect-shampoo-900ml--conditioner-900ml
http://www.lyko.se/tresemme/tresemm-split-end-repair-shampoo-750ml--conditioner-750ml
 
Jag skriver igen när jag har tid och kommit på något att skriva om -w-
Bye <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: