Låt mig sova!

Jag höll nyss på att försova mig till skolan~! Mamma väckte mig som tur var.
Efter lovet har jag inte gjort något mer än att önska att jag får somna och ingen ska väcka mig. Typ som att ha en dag mitt i veckan där man får sova på skolan, ni vet typ sovstund som hade på dagis och förskolan.
 
Jag dör av trötthet för tillfället bara för att jag inte har somnat i tid under lovet och nästan vänt på dyngnet igen, och ja det tar på min prestanda i skolan och träningen.
 
Påtal om träning så har jag ju börjat igen, det känns fantastiskt och bra men min axel gör ont. Ibland kan det bara ila till i axeln och det gör så ont att man vill gråta igen. Det är hemskt men jag gör mina rehab övningar på gymmet ändå. Gör det för ont så får jag väll gå till sjukgymnasten och säga att det inte fungerar.
 
Jag måste dra~ Bussen går om 15 min och jag måste göra mig klar.
Bai~ 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: