ASUNA PERUUUUK!!!!! ♡

TJOOOOH!
Idag kom min Asuna peruk! NYAH!
och så fick jag en kommentar av en kvinna bara lite äldre än mamma att den passade mig jätte bra
*stolt tjej här*
Det var en underbart snäll människa -w- Jag älskar när människor i affärer etc. är trevliga emot en cx
Min kompletta Asuna look -w- 
Det som saknas nu är själva utstyrseln, skor och en Kirito~ cx
I NEEDLES A KIRITO! GIMME A KIRITO QAQ ♡

Men tanke på Sword Art Online, så gjorde jag en KiriSuna AMV som många gillade och som jag själv blev så otroligt stolt över. Jag redigerade men Icon For Hire's nya låt Sugar & Spice
 
Och på tal om YouTube så har jag fått min första hater på min vlogg kanal cx
fick en kommentar här på bloggen från Annonym människa. Oh det är så kul att läsa sådana saker
Man liksom bara sitter där och "ha, sorry men du hava helt fel -w-"

See ye all later~ 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: