Till Lundstams Sen Då •^•

Klarade Nationella, tror jag.

Hej älsklingarna •>•
Dagen var så sjuk seg att till och med jag skulle kunna ta mig upp ur sängen en söndag morgon innan den var slut. Nationella gick ju rätt så bra, men jag suger på matte. "Not sure if test was easy or I just got everything wrong" ewe
Mkay..

Vi dansade på idrotten för att förbereda oss inför skolbalen nästa vecka, och vi såg ut som ett par idioter.. IGEN ;~;
God give me strength.
Några blev skadade när vi dansade jenka. Vet inte hur det stavas.

På vägen upp till skolan så tappade jag mina solglasögon -_-
Så byebye solskydd ;~;

Jag insåg även att vi 9:or på Frigga blir ALLTID utvalda till att göra dom här test proven från Göteborgs Universitet. Det var inte svårt men man fick skrivkramp.

Sen ska vi till Lundstams, halvvägs till Lungvik, för att plocka upp skräp med simklubben. Tur att man får pengar till simkontot i alla fall.

Ska ta ut pengar med Idis och Linnea *^*)/

See ya later~



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: