Bakning~

Idag har man bakat lite muffins till skolans café imorgon då~! Alicia var så snäll och åkte ner och köpte hallon åt mig när det inte fanns någonting hemma ^^;;

Idag var en jobbig och lång dag. Man orkar bara inte med en sån lång skoldag. Som tur var behövde vi inte räkna matte på matte lektionen. :3
Vi spelade ɖöɖεɴ istället.
(( alla spelare har en varsin mindre sten, och spelplanen består av 5 större stenar, fyra som en kvadrat runt den i mitten. Man ska kasta stenen på de yttre stenarna och försöka ta sig runt två varv, sen får man "döda" de andra spelarna, genom att först träffa deras sten och sedan kasta den på mitten stenen. Träffar man mitten stenen så åker den spelaren du "dödat" ut ^.^ )) jag kom trea där ._.
Vi sjöng även för småbarnen och det märktes verkligen att vissa av oss inte kunde barnlåtar vi kunde utantill förut xD

Efter skolan var jag med Nea i stan i typ 2 och en halv timme, sen åkte vi hem till mig •^•
Hon hjälpte mig med mina muffins, så det gick snabbare att göra dom idag c:
Och dom här blev bättre än förra gången~

Tänkte dra till Nea imorgon med för att jag har inget liv och stalkar folk •3•
Jk jk Jk >w<

Godnatt~! ❤



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: