Två Stycken? o3o

Idag, eller igår kväll, så fivk jag igång mamma's vita gamla iPhone, och sen nu för bara några minuter sen fick jag veta att min svarta finns i Valla.
Nu har jag två lol.
Det tof sin att starta den och försöka återställa den med min säkerhets kopia xD
 

Ska snart iväg på träningen och ja.. försöka simma så gott jag kan och hoppas på at det inte börjar göra så sjukt ont i axeln som igår >w<
DAGS ATT KÖRA BEN SMÅ BARN~
idek anymore XD
 
 
Jag och Alicia försökte göra plättar idag, de första 5 och de 10 sista av de typ 50 vi gjorde blev faktiskt bra xD
hann inte ta någon bild, vi hann äta upp allt (nästan)
De smakade iaf okej.
Och vi skulle även städa idag *^*)/ men det gick ju som det gick~
100% engagemang, eller?
Moa kom hit och störde oss i vår i så konsentrerade hushåll xD
Min hårfärgning från SHOCK har kommit idag till Valla idag, så ska nog hämta det imorgon efter jobbet. Kan ju cykla till valla efter jobbet imorgon *^*)/
Sen blir håret rött ock topparna förhoppningsvis lila >w<
(klicka på färgerna för att komma till hårfärgningens sida)
 
Hej då min kära~  
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: