Sweat and Sweet

Svettigaste dagen hitills.
Tror inte att jag svettats så mkt på hela det här året som nu idag.
Det började ok med en sval och härlig morgon, regnade lite då åch då, se där! lite sol~!
*BOOM* Skit varmt >w<
Ja man ska ju inte klaga på värmen när den väl är här, det ända jag inte gillar är att man svettas så sjukt mycket.

Jag hämtade ut min hårfärgning idag med~ ska färga imorgon efter jobbet hade jag tänkt >w<
Halvt lila halvt rött *//^//* OHHHHHHHHHH vad jag längtar >//w//<
Medans jag var i Valla passade jag på att åka ock hälsa på mormor 
Tiggde till mig lite mat och en matlåda till imorgon xD <3
Tack Mormor <3
 
OCH förresten~
Jag kom in på Sjölins! OMG *^* YES! Oh vad glad jag är! Nästan hoppade up i taket precis när jag såg det!! 
Det stog även att alla som sökt blev antagna! Vilket betyder att jag kommer att få gå i samma klass som Nea nästa termin!! >//w//< GUD VAD KUL DET SKA BLI!
 
tänkte nu bomba er lite med bilder för att jag tog ganska många idag nu när jag fått tillbaka min iPhone~!!
 
Jag älskar att rita smileysar på min converse~! De blir så mycket mer personliga då~
 
Puss på er~! xD jag vet inte ens
 
Blushie~! <3
 
När Jaden och jag har kul xD
 
Selfie innan jobbet~
 
Finaste vädret för en cykeltur mot valla~!
 
Finaste naturen i Östersund. Detta är en bäck som finns på vägen mot valla när man cyklar/går via frösöstrand och upp på cykelvägen vid en förskola som finns där >w<
 
Gulligaste Hanuman~! Fulaste jag! <3 xD
 
Kalle poserade sig i en underbar position i soffan hos mormor idag xD 
väldigt bekväm var han i alla fall <3
 
Bevis på att jag kom in! >3< 
Och så tycker jag att vi avslutar inlägget med en bild från Jamtli idag~!
Jag må då erkänna att det är otroligt kul att få arbeta med sådana underbara arbetskamrater. Men imorgon står det någon annan i sockvaddsståndet istället för Ellen ;3;
Kommer att känna mig ensam imorgon, men det är ju bara imorgon >w<
Har inte kollat resten av schemat än.
Jag stalkar människornas namn där xD
bara för att få veta vad de heter IRL >w<
Som när jag letade upp Jonas och Ellen's namn xD <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: