Stress *^*

We're under pressure,
Seven billion people in the world trying to fit in
Keep it together,
Smile on your face even though your heart is frowning (frowning)
But hey now (hey now), you know, girl (know girl),
We both know it's a cruel world
But I will take my chances

As long as you love me
We could be starving, we could be homeless, we could be broke
As long as you love me
I'll be your platinum, I'll be your silver, I'll be your gold
As long as you love me (love me)
As long as you love me (love me)
 
 
Music by Justin Bieber performing As Long As You Love Me.
© 2012 The Island Def Jam Music Group

Ohai människor ewe
Imorrn är det dags för shower. Oh god why? ono
Jag kommer att dö av nervositet >w<
Jag har alla grejer och sånt redan menmenmen .3. jobbigt att släpa med sig det till skolan .3.
Måste veta var mamma la "tröjan" till uppträdandet ene
 
Anywhore *^*
Jag är rädd för imorgon och ännu mer för i övermorgon >w< 
~ Le Moi Fyller 16 År På Skolavslutningen~
tjoo~! -.-
Folk kommer typ att sjunga ;-; och Therese har en present åt mig ;-; den där gullungen ;~;

Jag var hos en Öron, Hals och Näs doctor idag .-. Jag är tydligen sjuk med någon okänd bakterie XD hela familjen är smittad men jag var värst .3. FML
Proverna ska typ komma antingen imorgon eller efter helgen .o. Jag kommer inte ihåg vad han sa xD
---> Guldfisk Minne~! <---
Jag hostar nästan ihjäl mig, har ont i halsen, kontant trött/ har ingen energi, näsan rinner kontant (även om jag har tagit näspray) och ja .o. Kan knappt sova, men jag kan inte bli sjuk nu >w< 
Har en show imorgon och sen utsparkningen på fredag.
Jag ska tvinga mamma att ta en massa bilder så att jag kan lägga upp dom här sen c: <3

Jag är så obsessed with Amnesia Theme Song och en Justin Bieber låt
 
...Justin Bieber... ene
 
men låten är jävligt bra dock cx
 Amnesia är också en jävligt bra Anime c:
 
---> klicka här för att komma till CrunchyRoll <---
 
Jag ska gå på klädjakt nu ja xD 
och kanske ta av mig avslutningskläningen .o.
och försöka att inte hosta mig själv till döds c:
 
Natti~ 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: