SHIT (・ω・)ノ❤

Så, jobbet gick bra och jag är jätte nöjd över min första dag >w<
 Jag fick stå i lyckohjulet typ hela dagen. Varmt var det, väldigt varmt... >.<
Fröken Johansdotter satt mest bara och höll på med jojon hela dagen >~<
Det är svårt att prata flytande engelska med folk man inte känner ;-;
Som idag, det kom ett par tyska turister som pratade engelska och jag bara stämmade när de försökte prata med mig. Som tur var fanns rastavbytaren där till hjälp >~<
Oh god.. samma visa imorgon, och sedan ska man hem till Nea och baka... om man orkar xD
Och nörda någon ny anime oUo
 
Och jag behöver verlkigen börja med den där AMV'n! Det är ju snart dags att skicka in den så att de kan kolla eventualla fel på filen eller någon annat >.<
 
Screenshot Preview Of The AMV:
 
Song - Theatre 
Artist - Icon For Hire
Anime - Sword Art Online (aka SAO)
iPhonen är inte 100% fixad än, vilket betyder att jag får hålla mig till min lilla Samsung -~-
det ända jag kan göra med den är att skicka SMS... längtar efter min iPhone nu ;-;
Eto... Så imorgon kommer ni som har mitt nummer inte kunna nå mig efter kl. 11
 
Jag jobbar mellan 11-17 imorgon igen, den där musiken från karusellen och sockervadd är man redan trött på... >3< SÅ GOTT ÄNDÅÅÅÅ
 
Meow >w<
Här. Enjoy lite Yaoi <3
 
- Godnatt~!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: