Regnig Onsdag ಠ_ಠ

Det har regnat som fan idag, och det bara fortsätter. Hoppas INTE att det regnar på Fredag då man ska stå på Jamtli i 6 timmar igen >w< Det kommer säkert att göra det bara för att man inte vill det xD
 
Jag är också väldigt stolt över mig själv idag. Jag har klarat mig utan min mobil hela dagen!
Så länge jag har musik och en klocka så klarar jag mig fint utan den >w<
Jag måste erkänna att det var rätt skönt att vara utan den, men man blir frustrerad när man vet att folk kanske vill ha tag på en ;~;
Aja. Jag hittar nog mobilen uppe i mitt rum sen så får vi se om jag har fått 1000 meddelanden eller inte xD

Jag är så sjukt hungrig o3o 
åt typ ingenting i förrigår, igår eller idag o3o typ svälter merp
måste hitta mackor >w<
 
Kanske jag ska berätta lite om vad som hänt de senaste dagarna
Jag har inte mått det bästa men jag klarar mig igenom dagarna >w<
Det har varit lite problem mellan en vän och mig, jag är nästan 100% på att han hatar mig ehehe.. ^^;;
Det händer typ en gång i veckan att han ignorerar mig 
 
men jag klarar mig *^* 
Nea, simningen, jobbet och musik har typ räddat mina dagar >w<

Jag har även märkt att på senaste tiden så lyssnar jag bara på rock låtar och Britney Spears xD
just nu sitter jag fast på låten overprotected *^*
typ beskriver min situation perfect xD
Älskar när man hittar låtar som beskriver hur man har det *^*
Anywhore - Merp
 
"Wrists are for bracelets, not cutting" ❤


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: