Middag Med Niorna~

Wuell Hellow~ *^* 
Nu är man klar med att fixa sig till middagen ikväll med alla niorna, alltså min klass och klasses som hatar oss x3
ska bli kul xD
Jag kommer att vara klädd så eftersom att jag inte vill avslöja hur min klänning ser ut innan stipendium utdelningen på torstag är, efter vår show med gaming medley + pokemon theme song S01

Jag har ingen aning om vad jag ska göra nu egentligen förrutom att vänta ewe och lyssna på spotify.

Vi spelade paintball idag förresten *^*)/
Jag var inte med dock p.g.a flera anledningar, t ex. så har jag ont som fan i halsen och för att jag är rädd att bli träffad på mina skadade områden, som axeln. Men det såg jävligt kul ut. 
Joel, han som typ ägde stället (idk o.o) visste att Johan Boman var min "pappa", han hade tydligen jobbat med honom i sthlm när Johan jobbade som PaintBall instruktör. Interesting oUo
 
Jag visste redan innan att jag inte skulle vara med så jag släpade med mig min iPad till skolan xD
tog en massa bilder som jag kanske kan visa sen eller lägga upp en länk till ^-^
 
Ska nog gå och tråka mig medans jag vänta på att åka in till staden kallad Östersund lol o3o
och lägga upp bilder på facebook *^*
 
Bai~
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: