Kläder? o3o Vad är detta?

Vissa frågar mig om vilken typ av stil jag egentligen har >w<
Så merp mrewmrew tänkte visa lite dårå.
 
En vanlig kväll kan jag bara ta på mig något jag tycker är skönt, som ett par mindre och skönare shorts och en mysig lite för stor tröja *^*)/ Vet inte riktigt vilken stil det är men anywhore
Min favorit färg är ju lila, så min favorit tröja är min jätte sköna MTV t-shirt, till den brukar jag alltid ha svarta byxor eller shorts, ALDRIG kjol till en sån här tröja
Jag bär sällan kjol men n'r jag väl får chansen så gör jag gärna det ^^
Nån gång ibland kan jag passa på att använda den mörkare sidan av mig, dock är det så att jag inte ofta gillar att ha kläder som visar mkt skin pga av att jag inte är så säker på min kropp >w<
MEOW don't judge
de flesta männsikor säger att jag är vacker, het, sexig, söt, men jag tycker inte så om mig själv ;~;
att vara OK är  liksom jag.. meow
Just nu går jag på min underbara nördiga stil, sovkläder dårå, skulle typ aldrig gå utomhus med nalle puh tröja >w<
Jag tycker personligen att jag är snyggare i glasögon än utan XD
 
Erm... människor 
Kik:a mig - Moe_Angel
Skriv till mig på Skype: SaraChiiSan
Följ Mig På Instagram: @sarah_boman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: