Jamtli~ oUo

Yahoooooooo~!
Imorgon börjar mitt jobb på Jamtli. Ska bli kul att stå i lyckohjulet och skrika sig hes för att få dit folk. Man SKA även vara trevlig emot ALLA, om dom inte är rätt otrevliga mot en själv ^^;
Kom gärna och hälsa på ewe 
På Jamtli är mitt namn Fröken Johansdotter *^* lol idek..

Så igår runt 22:00 åkte jag till Nea för att sova över, vi fick knappt någon sömn för vi typ brottades tills vi blev utmattade och sen satte vi oss och glodde på Attack On Titan (eller Shingeki No Kyojin)
Den är otroligt bra och otroligt bra animerad/ritad. Ni borde i alla fall läsa "the plot summary".

Så uhm... jag antar att jag kanske kan ta någon bild imorgon på min vackra (erm...) outfit jag ska ha på mig mellan 11-17 imorgon ewe
 
Godnatt Alla Söta~
Watch Your Back~ ewe <3 xD 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: