Bara Glad ♥

There's a place downtown,
Where the freaks all come around.
It's a hole in the wall.
It's a dirty free for all.

And they turn me on.
When they Take It Off.
When they Take It Off.
Everybody Take It Off.

There's a place I know
If you're looking for a show.
Where they go hardcore
And there's glitter on the floor.

And they turn me on.
When they Take It Off.
When they Take It Off.
Everybody Take It Off.
 
Ke$ha - Take It Off


Jag är bara allmänt glad idag oUo
är inte det bara underbart? När du bara är glad över absolut ingenting~
Ja, jag tycker om det i alla fall ^^
Jag tycker också väldigt mkt om mig själv idag oUo
tycker inte ni att det är underbart när man bara känner sig fin?
Jag har bara en allmänt bra dag alltså~
förutom att ens små syskon driver en till vansinne så är livet bara bra för tillfället ^^

Imorgon ska man tillbaka till Jamtli och snurra på det där hjulet~
Jag är bara rädd att någon jag känner ska se mig där ^^;; ehehe..
Mormor tog bild på mig när jag stog där och typ encouraged(?) mina kunder att spela ^^
JUSTE! Jag kanske redan har sagt det men..Alla som inte visste om det, så har min mormor flyttat hit till Östersund nu~! Tjooo!
 
 
Mormor or Farmor tyckte att jag såg så fin ut~
Jag tyckte att jag sår förfärlig it XD Förutom när jag tog av mig sjalen jag måste ha på huvudet >w<
Jag har stått i den där positionen som på bilderna så länge att jag har både ont längst ned i ryggen och står bara sådar allmänt när jag har tråkigt eller väntar på t ex. bussen >w< 
åå gud.

Jag har även betalat för "Express Delivery" på min peruk nu, försäljaren sa att den skulle komma om 7-10 dagar fr.o.m imorgon >w<
Jag längtar efter att få hämta ut den, och jag längtar efter att få hämta ut min hårfärgning imorgon~
SQUEEEEEEEEE
Jag längtar bara efter att få färga mina toppar lila >w<
Jag tänkte färga hela håret efter att jobbet på Jamtli var avklarat men så tänkte jag på vad min frisör hade sagt
"Nu får du inte komma hit och säga att du ska bleka håret igen!"
..... >w< aww... Men jag vill inte blondera håret xD
jag gillar den röda färgen, bara att jag vill ha lila toppar också >w<
 
Ska nog gå och lägga mig nu så att man kommer upp till jobbet imorgon *^*)/
Godnatt~!
Le Nerd Arrives~ xD Måste älska mina underbara glasögon!
Mamma tycker t.o.m. att jag är fin i dom >w<
Följ mig på Instagram: @sarah_boman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: