wickydkewl och Hår >w<

http://www.youtube.com/user/wickydkewl?feature=watch
Ja, nu tittar man på Gay saker med Nea.
För att det är bara underbart <3
Jag och Nea har inte sovit på hela natten, och jag håller just nu på att svettas ihjäl för att det är så outhärdligt varmt här inne FML ewe
Tittade typ lite halvhjärtat på Supernatural innan vi bestämde oss för att bara vara ewe <3 xD 
I don't even know anymore 

"Society tells you to be yourself, and then judge you for it."

Som tex. föräldrar som inte låter sina barn göra vad dom vill med sitt hår. Min mamma är så grym ewe <3
 
Mamma: "du får göra vad fan du vill med ditt hår. Det är DITT hår, inte mitt."
Me: "Kay .o."
Frisör: "Nu får du inte komma hit och säga att du ska bleka håret
Me: "..... kay .o."
 
Men seriöst, varför säga åt ungdommar att dom inte får färga håret som dom vill och skita i vad resten av världen tycker -w-
Jag skulle kunna färga håret grönt bara för att.
Tänkte ju just på blått men aja...
Ombre hår ewe
Blått ombre hår... <3
Eller tukos kanske men whatever
-----> Klicka Här <-----

Jag är besatt av att ha min hårförläning på mig just nu, och tänkte beställa från eBay
för att det är mycket billigare där xD
 
Long Straight 5 Clips On Hair Piece Extension 3 Gradient Colors PJ20 - Purple
67.89 SEK
 
18inch Synthetic Ombre Dip Dyed Hippie Hair Extension Clip in 25 Colors - Blue / Sky Blue / Light Blue
- 6pcs 74.68 SEK, 12pcs 135.91 SEK, 18 Inches
 
18inch Synthetic Ombre Dip Dyed Hippie Hair Extension Clip in 25 Colors - Dark Blue / Bright Pink
- 6pcs 74.68 SEK, 12pcs 135.91 SEK, 18 Inches
 
**Full Head Clip in Hair Extensions All Lengths All Colours Straight and Wavy!! - Burgundy Red
101.04 SEK
 
More color 20"HUMAN HAIR CLIP IN EXTENSIONS,24 COLORED - Blue
-94.46 SEK
 
Alla är Clips-On/In
Jag älskar mest Ombre håret som var Blå, Himmel Blå och Ljus Blå
den verkade mest passa min personlighet, men jag vet inte >w<
Tänkte kanske färga om topparna till blått istället men vet ändå inte riktigt. Jag gillar det lila och Svart/Röd jag har just nu >w<
Eller vilken färg tycker ni att jag skulle passa i? 
är helt öppen för förslag, skicka bara ett kik meddelande till mig cuz you ain't gaining my number xD

Om ni inte redan har det ._. *cough*Felix*cough*
^^;;
 
Kik - Moe_Angel
Instagram - @sarah_boman

Peace out mah whores <3 I LUV ALL OF YOU
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: