SLUT?!

Redan!? TT^TT
Jag har bara nördat serien i två dagar och den är redan slut T-T
iaf första säsongen ;_; aja.
Har ju Criminal Minds att titta på sedan ^^
dagen är ung.. eller kvällen xD

Jobbet ja. Det var lite jobbigare idag än alla andra dagar, pga Storsjö Cupen!
JAA! Helvetet har börjat! som tur är tar det slut på Söndag iaf ewe
Gud vad jag hatar den här veckan!!!! Jävla norskar överallt ;-;
Vägarna är ju typ fulla av norska bilar så att man knappt kommer över vägen FFS
Vissa stannar ju inte för att låta en gå över vägen när man har brottom =.=
Och det är lite jobbigare nu för att människor hackar på en bara för att man glömmer av språket.
Jag råkade säga "voice crack" så ja... "Men så ska man väll inte säga."
STFU jag säger vad jag vill när inte kunderna är där =.=
Det var tur att Ellen (Fröken Berg) var där idag. Annars hade jag dött av uttråkning c:
Lite Bilder Jag Tog Från Torget Idag När Man Smugglade Med Sig Mobilen ewe
Glöm att jag lämnar min nya mobil utan tillsyn
Fröken Wall spelar på vårt Tyska instrument ewe vete fan det heter xD
 
 
Duktiga fröken arbetar
Fröken Berg i hennes bod med vår extra resurs som jag inte kommer ihåg vad hon heter C:
 
Historievandring på gång C:
 

Jag fick tillbaka min iPhone 4S förresten :)
Och den är såååååå jävla härlig att ha tillbaka~! Och så mkt snabbare än mamma's gamla iPhone xD
Min älskling e//w//e

Nu ska jag nog gå och njuta av min redbull och kolla på Criminal Minds innan lägg dags för att sedan gå upp till jobbet imorgon -.-"
Aja, får ju träffa gulligaste medarbetarna c:
Jag måste även vara ärlig. Jag saknar fröken Ling nu när hon är på semester ,_,

Och jag håller på att gå ner i vikt oUo
Når jag 56kg blir jag överlycklig! för det verkar som att jag sitter fast på 57-59kg hela tiden ._.
Aja >w<
Tillbaka till Teve nördandet!! Och hämta RedBull + Te~! inget ätande nu! x3
 
Följ Mig På Instagram: @sarah_boman
SnapChat: SarisChii
Kik: Moe_Angel


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: