Joggade c:

Jag var ute och joggade idag c:
Gud vad skönt det kändes skönt, man kände sig så atletisk efteråt xD
Oh well.
Imorgon på morgonen tänkte jag gå till gymmet c: det skulle kännas så bra efteråt.

anywhore. innan jag gick ut och joggade så fastnade jag lite på YouTube, som vanligt xD
På Davey Wavey's kanal igen. Jag älskar hans kanal. Och jag fastnade även på hans kompis kanal. Hans kompis är en Drag Queen. Gud vad kul det är att titta på sådana videor, jag älskar såna människor xD 
och jag skulle gärna vilja ha sådana kompisar *^*
 
Jag hittade en video om hur Drag Queens pratar xD
http://www.youtube.com/watch?v=FBvYlNOiH3k&list=TL-ZHQaRQtzj4

Mina linser kom idag c: 
Jag hämtade ut dom idag också, jag kommer någ att lägga ut bilder sen på min Instagram och här.
Men jag är superglad att det var en sån sjukt snabb leverans på dom c: och jätte billiga var dom också för att få dom med postförskott
Tummen upp för www.24.se
 
Och btw. om ni vill chatta med mig på Skype så är min Skype SaraChiiSan
och min KIK är fortfarande Moe_Angel
 
Jag gjorde även min YouTube video, precis som jag sa c:
och det var så otroligt kul, bara att den blev så otroligt random att jag vet inte vad xD
Så jag uppdaterar imorgon om jag kommer ihåg, Jag har upptäckt att jag har en tendens att göra det så vi får se xD
Godnatt ♥
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: