Cosplay Peruk! Hår! Mat!!

Fick nyligen reda på att min Yuno Cosplay Peruk finns att hämta ut i Valla~!
GO MAMMA! HÄMTA DEN~!( ̄▽ ̄)
Det blir Yuno bilder på IG, FB och här senare~!
Bomb haha
Jag älskar att ta en massa bilder på sånt som jag tycker om~
Det ska bli kul attt äntligen få testa att ha på sig den ;u;
 

Jag färgade om mitt hår igår igen, hela min nacke är lila och det ser nästan ut som att någon försökt att ha ihjäl mig xD
Ja, kanske. Jag tror att de flesta jag känner ville ha ihjäl mig igår kväll ╭∩╮( ̄▽ ̄)╭∩╮
anywhore, jag blev nöjd med resultatet, även om jag blev helt lila efteråt 
Jag ska nog sminka mig nu bara för att jag kan c:
 
Nea tycker att jag ska färga håret Blått, eller i alla fall topparna som jag gjort med det lila nu
då kan jag faktiskt använda den Lila hårförlängningen(?) som jag tänkte köpa oUo
http://www.ebay.com/itm/161040431275?var=460179674682&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649
 
 eller så köper jag bara en lila och behåller det lila i håret
http://www.ebay.com/itm/221243836040?var=520151462160&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649
 
Och jag måste verkligen försöka att inte pilla bort sårskorpor så att dom kan få läka och förvinna sen 
╭∩╮( ̄▽ ̄)╭∩╮
Jag är som min mamma, kan bara inte låta bli.
 
Aja, tillbaka till att nörda Sony Vegas och YouTube, och sukta efter mat >w<


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: