Asocialitet oUo

Jag är så sjukt asocial fml. Men det visste alla redan lol
Visade sig att peruken inte kommer idag iaf
så nu vet man fan inte vad man ska göra ._.
För jag inte ha några vänner oUo
 
Sitter bara hemma i vardagsrummet i mina mys shorts, har min laptop i knäet och lyssnar på Spotify.
Mormor berätta just en sak för mig och Svempa som hon läst om barn för i tiden
att de gjorde precis som oss idag, åt och drack som vi, men dom blev inte överviktiga för att dom var ute och lekte. Dom hade vänner som dom ringde eller gick hem till för att vara tillsammans med som ._.
Jag klarar inte av människor ewe lawl
Vänner pfffft ,_,
Jag dör av hunger oUo'
Vill ha min kladdkaka >3<
 
anywhore bai~
and keep begin asocial oUo <3 xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: