TRÄNING!

Nu har träningarna börjat! Jag har varit på NärCon och sommarlovet är över om 18 dagar ;_;
 
Träningarna började idag och jag tror aldrig att jag har längtat så mycket efter att få börja simma igen! Dock vill jag att inomhus träningarna börjar för ute bassängen är så sjukt lång xD
Det var inte bara jag som var peppad att det skulle börja igen c:
Jag önskar bara att Julia och Therese hade varit där, nu kände man sig så ensam, även om man hade Ellen på sin bana och Wilma på banan bredvid.

SÅ! NärCon
Jag har väldigt lång och rolig historia om det men det skriver vi om i nästa inlägg
men här är lite info om själva konventet:
 

NärCon är något alldeles unikt, nämligen en konventsfestival. Vi kombinerar det bästa från animekonvent med det bästa från spelkonvent tillsammans med en skön sommarfestivalkänsla för att ge er en fantastisk evenemangsupplevelse!

Under 4 dagar pågår NärCon dygnet runt på Linköpings Universitet, campus Valla. Deltagarna sover över på festivalområdet och deltar i aktiviteter och tävlingar kring sällskapsspel och japansk populärkultur. NärCon arrangeras två gånger om året och drog 2012 över 3400 deltagare.

 

I år drog dom in över 5000 besökare c: 
Det var helt otroligt att få se så många människor inom samma kategori som en själv >w<

 

Jag glömde tyvärr min cosplay hemma och är fortfarande lite depp över det men aja. Nea gjorde en fin svans åt mig >w<'
Vi var motsatts katter, T ex. 

 

Sara:
-Vit Päls
-Inomhus Katt
-Blått hår
-Negativ
-Inte Klumpig, skadar sig själv hela tiden dock

 

Nea:
-Svart Päls
-Vild Katt
Rött Håt
-Extremt Positiv
-Klumpig, Skadar sig aldrig

 

Men oh well~ >w<''
Jag fick en ny bra vän iaf, vi kallar honom Skrillex//Krillex för att han ser seröst ut som honom när han har sina fake glassögon på sig xD


Bild från konventet på mig och Nea i vår lilla "Neko" cosplay
Vi tänkte köra en cosplay av vår version av oss själva som killar >w<''
Yaoi ♥
 
Det skulle vara kul >~< ♥

Jag behöver skaffa mig fler cosplays >w< ska köra äkta Otaku här xD
Jag har bara råd med cosplays dock ._. fungerar bra för mig eftersom att jag inte ser en anledning för mig att ha figma *^* även om jag så gärna vill ha åtmistone en ;~;
Jag är för komplicerad för mitt eget bästa xD
men här är en lista på karaktärer och vilken serie som kommer ifrån
Oh well, jag får spara pengar xD
Jag har även bestämt att jag kommer att lägga ner lite pengar på konvent och sånt nu o.o
Så mina spar pengar kommer att gå till cosplay ock konvent cx
Jag får väll snart mina pengar från jobbet >w<
Det ska jag spara 8D *ahem* om jag kan xD
Jag behöver 500 spänn till andra hårförlängningen xD
Men jag skriver min lilla Närcon historia strax cx
BaiBai~
 

Älskar att du är en negativa och jag är den "extremt" positiva xDD

2013-08-02 | 12:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: