Sara Röd No More.

JAG HÅLLER JUST NU PÅ ATT AVFÄRGA MITT HÅR! OMFG ;-; nervositet!
Jag gjorde fel i början och läste inte igenom anvisningarna ordetligt, missade att man skulle applicera blandningen i hårbotten EFTER att man väntat i 20 minuter minst först. Men jag hade inte så mycket avfärningsmedel i hår botten så jag kan väll massera in det jag har i topparna av håret om några minuter >w<
Jag lägger upp resultat senare i ett nytt inlägg.
Men anledningen till att jag färga mitt hår nu är för att jag har kollat på en massa videoklipp på youtube, eller på Risa (någonting) Fox på youtube, och jag älskar hur hon färgar sitt hår, och hon är blond under det så ja... Jag ville också kunna färga mitt hår i coola färger och så vidare.
Nu efter avfärgningen ska jag blondera håret om det är tillräckligt ljust, annars måste jag avfärga det igen >w< oh god.
Jag insåg precis att jag kommer att spendera ganska mycket pengar på hårfärger -w-'
Men det är värt det >w<
Idag spenderade jag lite över 300:- på avfärning och blondering, så ja..
Har manic panic färger hemma så jag vara glad >w>
Det ska bli kul att se allas reaktion imorgon. På dom som inte läser det här alltså. NYAH!
Men jag hava bild jag tog via instagram på ungefär vilken hårfärg det kommer att bli så..
Ungefär den färgen kommer det att bli på det jag gör nu, eller så blir det Gult eller Orange tills att blondering eller avfärgning vara i igen >w>
Oh god, det ska bli så kul att få se resultatet sen om typ 30-40 minuter nyahhh!
BaiBai så länge <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: