Orkar inte vlogga.

Jag måste nog börja bli mer aktiv på vlogg kontot, men jag vet inte vad jag ska vlogga om.
Kanske den usla blonderings färgen som inte fungerar alls. Jag har försökt att blondera mitt hår 2 gånger nu och mitt hår är fortfarande ginger färgat/naturligt röd/orange
Trots att mitt hår inte är det färgen jag vill att det ska vara är jag för tillfället en stolt ginger >w<
Det förvånar mig hur bra jag passar i det.

Det var då tredje skoldagen idag, och jag trivs så himla bra på Sjölins. Det finns så sjukt många awesome människor där, majoriteten av "det mörkare sidan", alltså Estetsidan är konventare nästan hela bunten. Så när man går runt på skolan så ser man människor man t ex. mött på konvent, eller människor som man lärt känna som går på konvent. Sen finns det ju andra awesome människor som Maru och annan flicka vars namn blev bort tappat i mitt huvud nu. Jag älskar att jag får gå i samma klass som min bästa kompis och jag har just nu så otroligt kul på dagarna. Jag har nog aldrig kännt att skolan varit kul, men nu när man har åtminstone 9 awesome vänner varav två är super awesome xD
NYAH! Imorgon är det lång dag och jag försöker att överväga om det är värt att släpa med sig laptop och ritplatta till skolan >w<
Och om det vara värt att släpa med sig kattöron och/eller ritblock >_>
anywhore, nighty night~


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: