Le Ribbon Pony-Tail

Jag hittade en lite äldre bild på en hårsättning jag borde ha oftare >w<
den såg så söt ut.
OCH! Jag fick min lön idag! 5000:-
det betyder att shopping haul kommer att komma och en ny vlogg på http://www.youtube.com/user/LookAKittyNyaNya
 
 
 

Jag kom och tänka på en sak, min deep conditioner från Elvital Color Revival serien tog slut och jag letade fram en billigare Hair Repair mask, och den står för sitt namn. Mitt hår blev så sjukt mycket mjukare och lenare, och jag hoppas att när mitt hår har torkat så kommer det att se jätte bra ut
(Då kanske jag kan färga håret snart igen >w< beror på hur mitt hår mår fram tills att jag ska till frissan)

Jag är redan nervös inför imorgon, vi ska inte ha några inriktnings lektioner imorgon, utan vi ska ha vanliga lektioner och ett matte prov. Jag hann precis göra klart mina uppgifter i häftet ;~;
Jag måste lära mig att göra klart saker i tid. Men oh well. Jag förstod allt i häftet FÖRUTOM delen då man ska räkna ut skala och så vidare. Resten av matten är relativt enkelt.
 
OH! BTW! Jag har lite bilder från dopet jag, mamma och Alicia var på helgen innan skolan började~! Jag kägger upp dom bilderna så fort jag har lagt in bilder på SkyDrive.. -.-''
 
Men jag ska ta min nervositet, och redigera en AMV lite snabbt om AVC programet vill skynda på converteringen >w<
 
Natti <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: