KAMERA!

Jag blev kär i Alicia's kamera -u-
En liten Fujifilm digital kamera, MED 16 MEGA PIXLAR! *^*
tog kanske över 50 egobilder varav 3 var videoklipp, oh god.
Anywhore, en av videorna är till en annan vlog som jag tänkte redigera senare då videoklippet har laddats upp på SkyDrive via mammas dator. Bilderna kom upp där i alla fall. Sån sjukt bra kvalite på bilderna, jag tror jag dör! >w<
Och medans jag höll på med lite grejer i köket, typ sjunga och spela in video blog, så kom jag på att man kanske kan hitta på en rolig frisyr för en gångs skull. Den blev ganska gullig när den var klar.
Jag tog luggen från min högra sida (där jag har som mest hår) och flätade den snet bakåt, sen fäste jag bara flätan en liten bit bakom örat -u-
Här får ni se:
 
 
Jag lyckades få till en ganska bra "emotional" bild också *^*)
Sån stolt fotograf >w<
Jag tänkte engentligen gå Estetik och Media på gymnasiet, men jag valde att inte gå på fjortisskolan och valde systerskolan istället :D
NYAHHHHHH!
Jag lägger på filter när den åker upp på Instagram sen ewe men jag är stolt över dessa bilder i alla fall
jag vet inte, det blev bara bra >w<

annat roligt som hänt idag
Jag simmade max frisim, vilket jag inte har gjort på kanske mer än två månader o-o
Det var jätte skumt och efter 4 femtior var man nästan död, och det kändes som om någon stabade en i axeln gång på gång. Samma sak med foten, fast när jag sprang och bara gick runt normalt på marken.
 
Och innan träningen idag spenderade jag ca. 1 timme och 59 minuter på en film, Anime film som heter "Howl's Moving Castle", Svenska titeln är "Det Levande Slottet".
Den är så värd att se. Filmen "Spirited Away" är också otroligt bra, och även om du inte riktigt är inne på anime eller liknande så är det en otroligt bra story och så vidare, tycker jag i alla fall >w<
 
Det påminner mig, det finns en sak som jag hatar bland människor. Det är liksom om man berättar för vissa människor att man gillar att titta på anime och läsa manga och deras första kommentar är
"Tittar du på barnserier? Töntigt"
typ basically, och sen så kan dom pokemon låten utantill.
POKEMÓN ÄR ANIME! >-> FSS.

Imorgon bar det av mot Stockholm, och ett dop. Jag hoppas innerligt på att få träffa Sophie igen. Det var as kul sist jag träffade henne, och jag saknar henne jätte mycket <3
Jag saknar jätte många personer i min gamla klass i Stockholm. Jag kommer så väl ihåg när jag var kär i Olle vad-han-nu-heter-i-efternamn xD Någonting på Ö tror jag. Men det var liksom så himla uppenbart att jag gillade honom då, men tanke på hur jag var runt honom.. Oh God..
Men det skulle vara as kul att träffa Sophie i alla fall xD 
 
Jag håller på med en vlogg jag spelade in idag, men jag har inget SD-Kort utag på min dator och jag hittade inte USB Portalen till SD-Kort så jag laddade upp filen på mammas dator och sen försöka ladda upp den på SkyDrive.
Mitt tips till er om ni ska ladda upp lite större HD filer på SkyDrive: Gör Det Inte!
 
Bai *^*)/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: