Ginger

Jag är seriöst skit trött så jag tänker posta bilden och snabbt skriva om hur mitt hår känns etc.
Ja, mitt hår är ginger färgat o-o' och jag kan inte färga det på ett tag för mitt hår måste få återhämta sig lite.
Jag färgade/blekte håret 2 gånger på en dag och jag trodde att det skulle förstöra mitt hår totallt men jag använde som jag sa i tidigare inlägg, ett TON balsam och conditioner i mitt hår, så mitt hår är super lent, det glänser jätte fint och det känns bara allmänt bra. det ser bra ut och nyah!
Trodde att mitt hår skulle bli förstört men det blev fint som ginger ändå ;_;
och en annan rolig grej med färgningen var att mitt övre hår är ginger färgat, mitt under hår är blont och min "virgin" utväxt är blond xD så det måste se jätte kul ut >w<
 
För att aldrig ha varit ginger förut så måste jag bara säga att jag passade otroligt bra i det.
Det första min mamma sa när hon såg håret var: "nu ser du normal ut för första gången på länge"
lol -u- vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller förolämpning.
 
Anywhore, jag ska gå och sova innan jag somnar framför datorn.
Godnatt <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: