FUUUUUUUUCK!

Ja det var på tiden att någonting hände med den gamla skrothögen.
Nej men jag skulle ut och jogga med Julia på eftermiddags passet idag och jag hade mobilen i fickan, ni kan ju gissa vad som hände. Jo, jag tappade den. Mitt förtroende för mobilen blir för stort efter ett tag, jag trodde att den skulle klara av fallet eftersom att den klarar av dessa fall hemma på ett trägolv, men det visar sig att asfalt är mycket hårdare än trä.. (#DatLogic)
Så jag är lite frustrerad över att jag tappade det, och nästan hela skärmen (egentligen bara högra sidan blev riktigt skadad) är täckt av sprickor och man skär sig när man skrollar igenom FaceBook statusar.
Vå får se hur jag över lever mitt liv >_>



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: