En Rolig Fredag oUo

Idag kändes det som en lång dag, men det var så sjukt kort ändå.
DET ÄR FREEEEEEEEEDAG! Och snart Lördag. SHIET

Men aja.
Det hände en massa saker för att ha varit en sn kort dag.
Det började med en vanlig dag på skolan, men idag hade Nea glömt sin ritplatta hemma.
Vi satt och målade "banderoller" tror jag att det kallades. Eller skyltar.
Jag och Nea skulle samarbeta på en av dom, men det gick väll sådär? xD
Hon gjorde konturerna på katten men sen tog det stopp xD
 
Vi hade bara en halvdag, så direkt efter mentorsgruppen gick vi till matan, fick lunch och sen drog jag, Nea och Julia 01 till stan ock creepade runt lite grann där.
Vi gick t ex. runt och sjöng. Jag har fått en av låtarna på hjärnan
Surprise Buttsecks - http://www.youtube.com/watch?v=dgUbRpdUN1w
Den är awesome >w< och... uhm.. meow
 
 
 
 
Det här kommer att låta så skumt, men jag creppade efter mitt ex. o.o
Det var kul att han inte ens märkte det förrän jag råkade bryta ut i skratt efter att ha följt efter Nea och hennes frustration xD
 
Efter det rymmde vi till apberget på Busstorget och gick in i Ann-Sofie (en kompis till Nea) 
Några minuter senare joinade vårt lilla gäng oss; ( Lina, Josefin och CO. )
Jag träffade även en gammal vän till mig, samt en person jag arbetat med. Inte speciellt långa samtal men jag insåg att jag känner folk här i stan xD
Jag drog snabbt till Ungdomsmottagningen i ungefär 20-30 minuter medans Nea och Julia rymde ifrån mig. Det var ett snabbt test som lättade mina ängsliga känslor. 
Sedan så rymde jag ifrån Gaara och CO. hem till mig och spelade hög musik tills den stunden då Johan kommer och stänger av den.
 
Ja.. min Fredan eftermiddag blev mest spenderad på soffan men datorn på en pall framför mig.
Min Fredag kväll spenderade jag med familjen på soffan, ätandes tårta och tittade på "Iron Man 3"
Den var så sjukt bra, och nu har Robert Downey Jr. blivit min andra manliga favorit skådespelare. >w<
Johnny Depp är fortfarande nr. 1

Nu kommer det en liten "Off Topic" grej, men det finns en sak jag vill erkänna.
Det finns en sjukt söt kille i samhällsklassen på Sjölins. Han är väldigt lik Ullrik Munter (eller hur det stavas) dock :/
Men han är så söt ;_;
Jag vet inte ens, jag faller för människor som jag inte ens känner
Det är ett stort problem för mig, jag är en "jägare"
Jag gillar jakten mer än själva bytet, ändå så vill jag ha ett förhållande och så vidare, men jag kan bara inte hålla ett ;_;
 
Anywhore, nu när jag har fått det ur mitt system (eller inte) så känns det i alla fall lite bättre.
Men jag är trött och hade tänkt gå upp lite tidigare imorgon, även om det är Lördag.
Godnatt <3
 
Här ta en bild av moi i blått hår. Jag vill så gärna ha blått hår ;-;
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: