DATORN ÄR LÅNGSAM!

KAN INTE RENDERERA VIDEOR OCH ANVÄNDA INTERNET PÅ SAMMA GÅNG! GAWD
Står inte ut med långsam internet uppkoppling, det tar kål på mig. Och att man är fattig gör det inte bättre.
 
Jag har i alla fall gjort en ny vlogg, och denna gång på min och Nea's YouTube Kanal. Hade lite problem med att logga in ända tills att jag insåg att YouTube faktiskt gav mig min egen mail när jag skrev lösenordet. Jag skyller på att jag var förblindad av YouTube's förfärliga blandning av färg (som inte är förfärlig) och att jag kan vara halvt blind utan mina glasögon på.
Om ni inte redan prenumererar på vår YouTube kanal, varsågod och prenumerera, för att det skulle göra både mig och Nea glada
tror jag >_>
 
http://www.youtube.com/user/LookAKittyNyaNya
 
Men YouTube/Internet är otroligt segt just nu så video ligger inte upp än, men ta det lungt jag länkar videon på FaceBook senare, och jag kan länka den här också i nästa inlägg.
 
Min nya favorit bloggare har pojkvän *^* Och väckte honom ur sin skönhetssömn, och jag tror att jag dog av skratt xD
 
I nästa inlägg som jag ska skriva senare cuz jag är trött och vill sova nu -u-
Det kommer att handla om mitt liv som singel >~<
Kanske gör en vlog om det, jag vet inte.
Och imorgon kommer en video om en typisk lovdag för Sara <3
 
Men godnatt alla söta människor.
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: