Beslutsångest.

Det finns så mycket jag vill köpa och så mycket som jag behöver på väldigt kort tid
Jag har ungefär 900 kronor på alla mina konton och besparingar som jag själv har.
  • 355 kr ska gå till busskortet så snart skolan börjar.
  • 250 kr går nog till konventet Kawaiicon.+50kr till sovsals plats om jag inte sover hos släkten. Men jag tror inte att dom skulle gilla om man kommer hem kanske 1-6 på morgonen, så det är nästan smartast att sova i sovsal.. Sen måste man få tag på transport dit också. Gawd ;_;
    Varför är vissa människor man känner rika och man själv inte har så mkt pengar ;_;
  • Då har 655kr försvunnit. Då har jag typ 245 kr kvar.. som jag nämde i inlägget innan så finns det en peruk som jag vill ha inom 10 dagar, jag hade beställt den tidigare om jag hade haft pengar tidigare =.=
MEHHHHHHHH! Frustation! JAG VILL HA MIN LÖN!!! >.<
 
 

Flicka..jag tror du tänker på Kawaiicon inte Närcon X3 det har kinda redan varit :p

Svar: Jag ändrade det nu o3o
Sarah Erica Boman~❤

2013-08-08 | 00:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: